SEMINÁŘE NOVEKO
NOVEKO 96 vzdělávání spol. s r.o.
Uprkova 5, 621 00 Brno
kancelář: Hudcova 76. areál ORGREZ
612 00 Brno
Společnost je vedená u Krajského soudu v Brně oddíl C vložka 86129.
Bankovní spojení: FIO banka č.ú. 2400726440/2010
IČO: 036 59 330
tel: 541 613 640
tel./fax: 541 613 640
skoleni@noveko.cz
NOVEKO 96 vzdělávání spol. s r.o.
Uprkova 5, 621 00 Brno
kancelář: Hudcova 76. areál ORGREZ
612 00 Brno
Společnost je vedená u Krajského soudu v Brně oddíl C vložka 86129.
Bankovní spojení: FIO banka č.ú. 2400726440/2010
IČO: 036 59 330
tel: 541 613 640
tel./fax: 541 613 640
skoleni@noveko.cz
Název semináře: Vedení skladového hospodářství a jeho účtování u ÚSC a p. o. (webinář)
Kód akreditace: AK/PV-855/2021
Variabilní symbol: 8240611
Termín: 11.06.2024
Místo: Webinář -
Cena: 2.000 Kč
Lektor:
Ing. Hana Juráňová - daňový poradce, auditor
Časový rozvrh:
9:00 - 14:00 vlastní program
Program:
Vedení skladového hospodářství a jeho účtování
- Platná legislativa (účetní a daňová),
- Metodika vedení skladové evidence – Metoda A x Metoda B, jejich srovnání, výhody, nevýhody
- Vymezení druhu zásob (materiál, vlastní výroba, zboží).
- Vedení skladové evidence - karty, příjemky, výdejky.
- Oceňování zásob
- při nabytí zásob (pořizovací cena, vlastními náklady, reprodukční pořiz. cena),
- při úbytku zásob (váženým aritmetickým průměrem, FIFO, pevná cena).
- Bezúplatné nabytí zásob, zásoby financované z dotací, jejich daňová a účetní specifika (včetně ocenění)
- Ocenění skladů k 31. 12. v rámci závěrkových operací
- Opravné položky k zásobám.
- Způsoby účtování zásob včetně stanovení data k uskutečnění daňového případu a účtování zásob přímo do spotřeby, konec roku.
- Problematiky DPH týkající se různých režimů zásob (pro ÚSC a p.o. – propagace, spotřeba, prodej). Nákup materiálu nebo zboží mimo ČR neplátcem, limity, identifikovaná osoba. Kdy a jak zdanit úbytek zásob DPH u plátce
- Různé formy skladových evidencí dle vlastnictví skladových položek – materiál k přepracování, pro práci ve mzdě, komisní prodej, konsignační sklady
- Likvidace zásob
- Inventarizace zásob. Povinnosti inventarizační komise, podklady pro fyzické inventury, zjištěné rozdíly a jejich řešení, inventarizační rozdíly a jejich zaúčtování, výstup – Inventurní soupis.
- Diskuze
- Účastníci obdrží osvědčení elektronicky po ukončení kurzu
- Webinář je školení, které probíhá v přímém přenosu přes internetový prohlížeč (aplikace ZOOM).
- Den před konáním webináře účastníci obdrží e-mail, ve kterém bude odkaz pro vstup do webináře, a také učební materiály ke stažení.
Akreditace: MVČR